Aftonbladet lite FÖR på?

Jag tycker att det är kul att sitta och kika lite på Blocket.se på lite allt möjligt. Man vet ju aldrig. Plötsligt kanske man hittar något skoj. Hursom så blir surfandet på Blocket lite extra kul när Aftonbladet har bestämt sig för att lägga upp en tredelad banner med reklam för sin senaste satsning med Sopranos till Aftonbladet.

Så här såg den ut idag:

1.


2.


3.


Jag vet inte jag. Man hoppas ju ändå att detta är gjort inhouse. Sen undrar man ju lite om det inte kollas innan det läggs ut officiellt? Jag menar, vi pratar korrläsning av EN rad.

Jaja. Min dag blev räddad i alla fall. Eller ska det heta på räddad?

Nu är jag förvirrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0