Slut på dagen

Efter en lång kväll hemma hos grannarna med vad jag förstår ett intensivt lekande med Barbiedockor så var det till slut dags att dra sig hemåt. Alice och Jennifer konstaterade att vi har inte lekt färdigt ännu. Med andra ord. Nya tag imorgon kväll när vi återvänder till katternas paradis.

Vi avslutar med några bilder i kvällssolen och ett par Alicekommentarer:







När vi låg och läste Snövit innan sovdags så sa hon plötsligt med väldig empati i rösten när Snövit springer sin väg i skogen:

- "Åh, hon går på pinnar. Vad synd om henne med hennes små klackskor"

Mellan två sagor kommer hon på att Jennifers syster Chloe är en bebis men att hon själv inte är det längre:

- "Pappa. Jag var bebis en annan dag. Men då ville jag vara prinsessa, så jag blev det. Inga problem"

Tack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0